Príklady profesionálnej pomoci v reálnom živote
Výlet do Tatier sa pre rodinu skončil pokazeným autom
Rodina sa vybrala z Bratislavy na trojdňový výlet do Tatier. Bohužiaľ, do cieľa nedošli. V Poprade sa im pokazilo vozidlo. Vodič mal predplatený Balík asistenčných služieb Slovensko. Ihneď kontaktoval centrálny dispečing Jefta Service24.
Identifikácia a lokalizácia
Dispečing si overil platnosť asistenčnej karty a spýtal sa klienta, akú pomoc potrebuje. Klient – motorista uviedol, že má niečo s motorom, potrebuje odtiahnuť do najbližšieho servisu Škoda a prepraviť celú posádku za autom do servisu. Dispečer si s klientom upresnil lokalitu, v ktorej sa s pokazeným vozidlom nachádzajú a oznámil, že sa mu ozve do 5 minút.
Výjazd vozidiel Jefta Service24
Dispečing kontaktoval najbližšie odťahovacie vozidlo, udal polohu pokazeného vozidla a požiadal o prepravu celej posádky. Odťahovacia služba vyrazila k pokazenému autu aj s osobným vozidlom.
Dispečer zatelefonoval klientovi a oznámil mu, že odťahovacie vozidlo aj osobné vozidlo pre jeho členov rodiny je už na ceste k ním a do 20 minút bude o nich postarané. Dispečer preventívne počas 20 minút volal klientovi či je všetko v poriadku.
Realizácia odťahu
Odťahovka naložila pokazené vozidlo a odviezla posádku vozidla s náhradným vozidlom na miesto určenia, ktoré zadal klient, a to servis Škoda.
Odovzdanie do servisu
Pokazené vozidlo pracovníci Jefta Service24 odovzdali prijímaciemu technikovi servisu, v skratke mu vysvetlili podrobnosti o poruche vozidla a požiadali ho, aby sa postaral o posádku vozidla. Majiteľ vozidla podpísal vodičovi odťahovacieho vozidla tzv. denný záznam vozidla a to je všetko. Klient v tejto modelovej situácii nič nedoplácal, nakoľko všetky uvedené služby ma zahrnuté v balíku asistenčných služieb Slovensko.
Balíky, z ktorých si môžete vybrať
Balík Slovensko | 60 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Balík Dovolenka (14 dní - 5 krajín) | 150 € | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Balík SR + susedný štát | 300 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Štáty Európy | 500 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Chcete vedieť aký je rozdiel medzi asistenčnými službami poisťovní poskytovaných k havarijnému poisteniu a službami Jefta Service24? Kliknite sem.
Služobná cesta sa skončila nehodou na druhom konci krajiny
Riaditeľ známej spoločnosti poslal svojho manažéra z Bratislavy na obchodné rokovanie do Košíc. V Levoči v pravotočivej zákrute oprotiidúci vodič neprispôsobil svoju rýchlosť a jeho vozidlo vynesené zo zákruty nekontrolovane narazilo do služobného vozidla manažéra. Našťastie náš klient nebol vážne zranený. Po vykonaní záchranných prác hasičov, rýchlej zdravotnej pomoci a zadokumentovaní príčiny nehody políciou klient skontaktoval centrálny dispečing Jefta Service24.
Identifikácia a lokalizácia
Dispečing s klientom overil platnosť jeho asistenčnej karty a zisťoval akú pomoc potrebuje. Klient – motorista oznámil, že mal dopravnú nehodu v Levoči na hlavnej ceste smer do Košíc. Dispečer sa spýtal či nepotrebuje zabezpečiť lekársku alebo inú pomoc. Klient poďakoval s tým, že je v poriadku, ale potrebuje odťah havarovaného vozidla do Bratislavy do značkového servisu, aby mali služobné vozidlo pod dohľadom. A zároveň využili zľavy za opravu a súčiastky, ktoré im servis ako stálemu zákazníkovi poskytuje.
Výjazd vozidiel Jefta Service24
Dispečing kontaktoval najbližšie odťahovacie vozidlo a udal polohu klienta. Odťahovacia služba vyrazila na miesto havárie, o čom dispečer informuje klienta, s tým, že do 20 minút bude o všetko postarané. Dispečer preventívne počas 20 minút volal klientovi či je všetko v poriadku.
Realizácia odťahu a následné služby
Odťahovka naložila poškodené vozidlo aj s našim klientom a odviezla do Bratislavy na dohodnuté miesto. Medzi tým dispečer zatelefonoval nadriadeného nášho manažéra a požiadal ho, aby si prišli vyzdvihnúť do servisu svojho zamestnanca. Pán riaditeľ však oznámil, že tam nemá koho poslať, lebo boli v tom čase všetci mimo SR.
Odvzdanie do servisu a bezpečný odvoz domov
Po dohode náš dispečer zabezpečil pre manažéra vozidlo, ktoré ho zo servisu bezpečne dopravilo domov, aby mu zmiernil už aj tak veľké stresy po dopravnej nehode. Havarované vozidlo sa v Bratislave odovzdalo prijímaciemu technikovi v servise, kde pracovník odťahovky v skratke vysvetlil okolnosti škody. Manažér vodičovi odťahovacieho vozidla podpísal tzv. denný záznam vozidla, a to bolo všetko. Pred servisom klienta čakalo osobné vozidlo, ktoré ho odviezlo domov. Klient v tejto modelovej situácii nič nedoplácal, nakoľko všetky uvedené služby má zahrnuté v Balíku asistenčných služieb Slovensko.
Balíky, z ktorých si môžete vybrať
Balík Slovensko | 60 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Balík Dovolenka (14 dní - 5 krajín) | 150 € | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Balík SR + susedný štát | 300 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Štáty Európy | 500 € / rok | Čo je v tomto balíku? | Kúpiť online |
Chcete vedieť aký je rozdiel medzi asistenčnými službami poisťovní poskytovaných k havarijnému poisteniu a službami Jefta Service24? Kliknite sem.